هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

فرآیند بازاریابی رویداد کمتر از هر علم دیگری نیست، زیرا شما باید هر جنبه از آن را درک کنید. اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید ، این نشان می‌دهد که شما می‌توانید شرکت خود را با استفاده از بازاریابی رویداد ارتقاء ببخشید.

با این حال، برای موفقیت در آن، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. شما باید از طرز فکر مشتریان مورد هدف خود آگاه باشید.

باید خطاهای بازاریابی رویداد را در نظر بگیرید. ایجاد تصویر شما مهم‌ترین بخش استراتژی بازاریابی شما است. با برنامه‌ریزی مناسب و انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب می‌توانید افراد زیادی را تحت‌تاثیر قرار دهید و موفق شوید.

چند استراتژی مفید بازاریابی

قبل از این که در یک نمایشگاه تجاری شرکت کنید، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی از آن می‌خواهید. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید به مردم درباره خدمات جدید تان اطلاعات بدهید یا می‌خواهید افراد بیشتری در مورد محصولات موجود شما بدانند.

همچنین باید یک برنامه برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری خود داشته باشید. برای آن، شما به استراتژی‌هایی نیاز دارید که می‌توانند افراد را به سرعت تحت‌تاثیر قرار دهند.

 

 

هر زمان که کسی به غرفه نمایشگاهی شما نزدیک می شود، باید مطمئن شوید که آن فرد، به عنوان مشتری غرفه شما را ترک کند.

کار شما در آن نمایشگاه تکمیل نخواهد شد، شما باید اطلاعات تماس افراد مختلف را جمع‌آوری کنید و به آن‌ها ایمیل تبلیغاتی ارسال کنید که این کار از روز بعد از نمایشگاه شروع می‌شود.

از فن‌آوری بازاریابی رویداد به نفع خود استفاده کنید. امروزه، دنیای تکنولوژی شیوه اجرای برنامه‌های بازاریابی را تغییر داده‌است. غرفه شما باید فضایی باشد که به خوبی از ابزارهای مختلف استفاده کند.

هدایای تبلیغاتی به شما انعطاف‌پذیری آماده‌سازی نمایش‌های تبلیغاتی را خواهند داد. هدایای رایگان می‌تواند بسیار مفید باشند وقتی که به مصرف تبلیغات برسند.

شما باید هدایای کوچکی برای کسانی که در غرفه شما توقف می‌کنند داشته باشید. آن می‌تواند به کوچکی یک جاکلیدی باشد. با این حال، مهم نیست که چه چیزی را شما به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر می گیرید، باید آن را با لوگو و نام برند خود سفارشی کنید.

این کار به ایجاد نام تجاری کمک می‌کند. شما مطمئنا کسب‌وکار خود را به تنهایی اداره نخواهید کرد، شما یک تیم از کارگران و کارمندان دارید. بازیکنان کلیدی را به نمایشگاه تجاری بیاورید و کسب‌وکار خود را به عنوان یک تیم تبلیغ کنید.

 

 

 

بازاریابی تجربی می‌تواند به شما کمک کند

بازاریابی تجربی به استراتژی عصر جدید برای بازاریابی بهتر تبدیل شده‌است. نمایش‌های تجاری برای چنین فعالیت‌هایی بهترین هستند.

این امر باعث نزدیک‌تر شدن مشتریان به شما می‌شود در نتیجه فرصتی برای تعامل با آن‌ها را به شما می‌دهد. هیچ راه بهتری برای جلب وفاداری مشتری وجود ندارد بجز احساسی که باعث شود آن‌ها وابستگی به برند شما داشته باشند.

صرف‌نظر از افزایش وفاداری، این نوع استراتژی بازاریابی می‌تواند آگاهی برند شما را افزایش دهد. همان طور که شما شخصا با مردم تعامل دارید، محصولات تبلیغاتی تاثیر خوبی بر آن‌ها می‌گذارند. آن‌ها برند شما را به شکل بهتری تبلیغ خواهند کرد.

اگر گسترش محصول شما در گذشته منفی باشد، ارتباط مستقیم با مشتریان به تقویت محصول کمک خواهد کرد. شما می‌توانید برای آن‌ها توضیح دهید که چگونه محصول خود را تغییر داده و بهبود بخشیده اید.

هر نوع بازاریابی در مقیاس بزرگ با این استراتژی آسان‌تر است. اما با بازاریابی تجربی، اطمینان حاصل کنید که به عنوان یک فرد قابل‌اعتماد برای مشتریان ظاهر می‌شوید.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت: 18:03

به منظور بقا پیدا کردن در این دنیای بازاریابی مخوف، بسیاری از شرکت‌ها از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای در بخش‌های مختلف سازمان خود مانند مدیریت برند، بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌کنند. سازمان‌های شرکتی در تلاش برای سبقت از رقبای خود، هم از تبلیغات سنتی و هم از تبلیغات مدرن استفاده می‌کنند. استفاده از هدایای تبلیغاتی شرکتی، روش و موثر و  ثابت شده برای تبلیغ و ارتقای کسب و کار است. این هدایای تبلیغاتی ، در واقع پاداش‌هایی هستند که سازمان‌های شرکتی به کارکنان، مشتریان وفادار و مشتری‌های احتمالی  خود می‌دهند. این هدایای تبلیغاتی ، خصوصیت‌های فیزیکی خاصی دارند. چاپ لوگوی شرکت و طرح‌بندی استاندارد رنگ، برخی از این خصوصیت‌های کلی هستند. از هدایای تبلیغاتی رایج می‌توان کیسه‌های خرید، لوازم التحریر مانند خودکار و حتی نمونه‌هایی از محصولات خود شرکت را نام برد. هدیه گرفتن از یک سازمان یا شرکت موجب جلب توجه مشتری‌های فعلی و احتمالی به سمت آن سازمان یا شرکت می‌شود. سازمان‌ها به دلایل مختلفی این کار را انجام می دهند و یکی از این دلایل، در نظر گرفتن این هدایا به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری هوشمندانه است. از دیگر دلایل استفاده از هدایا تبلیغاتی عبارتند از :

 اصلاح و تقویت تصویر شرکت و هویت برند 

هدایای تبلیغاتی، ابزار ارزشمندی برای اصلاح و تقویت تصویر مثبت از شرکت هستند. سازمان‌ها و شرکت‌های جدید می‌توانند از هدیه دادن به کارمندان و مشتریان خود شروع کنند. این کار نه تنها مشتری‌ها را خوشحال خواهد کرد، بلکه آنها را از محصولات جدید مطلع می‌کند. اگر یک سازمان به خوبی تاسیس شده باشد، استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌توانند هویت برند را نیز تقویت کنند. مشتری‌ها شما را به واسطه این هدایا همیشه به یاد خواهند داشت. 

سبقت از رقبا

همانطور که قبلا ذکر شد، ما در جهانی زندگی می‌کنیم که در آن بقا برای هر سازمانی مهم است. روش‌های مختلفی برای پیشی گرفتن از رقبا وجود دارد؛ برخی شرکت‌ها از سیستم‌های پیشرفته تکنولوژیکی در ارائه خدمات خود بهره می‌برند، در حالی که برخی دیگر خدمات امور مشتریان خود را بهبود می‌بخشند. استفاده از این هدایا تبلیغاتی برای سبقت از رقبا می‌تواند بسیار موثر باشد؛ به خصوص برای کسب و کارهای نوپا، چرا که هم آنها را به بازار هدف معرفی می کند و هم موجب افزایش فروش (البته فروش بلند مدت) می‌شوند.

معرفی محصول جدید

هدایای تبلیغاتی، روشی آسان برای معرفی و ترویج محصولات و خدمات جدید نیز هستند. از آنجا که این هدایا به مشتریان احتمالی داده می‌شوند، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که محصولات و خدمات آنها طی زمان معینی خریداری می‌شود. به این ترتیب مشتری‌ها فرصت خواهند داشت تا قبل از خرید، محصولات را امتحان کنند.

 

خدمت به جامعه

سازمان‌ها می‌توانند در رویدادهای شرکتی، از هدایای تبلیغاتی برای ارتباط با افراد در مورد موضوعات مختلف مانند مسئولیت اجتماعی و ایمنی محیط استفاده کنند. این هدایا همچنین می‌تواند به عنوان ابزار ارتباطی بین سازمان‌ها، مشتریان و سرمایه‌گذاران مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین، فعالان اجتماعی می‌توانند پس از انتشار اطلاعات مربوطه، به شیوه‌ای مسالمت‌آمیز با هم همکاری کنند. علاوه بر این، هدایای تبلیغاتی به عنوان نمادی از حسن نیت سازمان‌ها و شرکت‌ها تعبیر می‌شوند. سازمان‌هاو شرکت‌ها می‌توانند از این هدایا برای قدردانی از وفاداری کارکنان، مشتری‌ها و سرمایه‌گذاران خود استفاده کنند.

منبع

 

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 101 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 13:04

پاداش‌هايي هستند که سازمان‌هاي شرکتي به کارکنان، مشتريان وفادار و مشتري‌هاي احتمالي  خود مي‌دهند.

اين هدايا تبليغاتي ، خصوصيت‌هاي فيزيکي خاصي دارند. چاپ لوگوي شرکت و طرح‌بندي استاندارد رنگ، برخي از اين خصوصيت‌هاي کلي هستند. از هداياي تبليغاتي رايج مي‌توان کيسه‌هاي خريد، لوازم التحرير مانند خودکار و حتي نمونه‌هايي از محصولات خود شرکت را نام برد. هديه گرفتن از يک سازمان يا شرکت موجب جلب توجه مشتري‌هاي فعلي و احتمالي به سمت آن سازمان يا شرکت مي‌شود. سازمان‌ها به دلايل مختلفي اين کار را انجام مي دهند و يکي از اين دلايل، در نظر گرفتن اين هدايا به عنوان يک ابزار سرمايه‌گذاري هوشمندانه است. از ديگر دلايل استفاده از هدايا تبليغاتي عبارتند از:

اصلاح و تقويت تصوير شرکت و هويت برند

هداياي تبليغاتي، ابزار ارزشمندي براي اصلاح و تقويت تصوير مثبت از شرکت هستند. سازمان‌ها و شرکت‌هاي جديد مي‌توانند از هديه دادن به کارمندان و مشتريان خود شروع کنند. اين کار نه تنها مشتري‌ها را خوشحال خواهد کرد، بلکه آنها را از محصولات جديد مطلع مي‌کند. اگر يک سازمان به خوبي تاسيس شده باشد، استفاده از هداياي تبليغاتي مي‌توانند هويت برند را نيز تقويت کنند. مشتري‌ها شما را به واسطه اين هدايا هميشه به ياد خواهند داشت.

سبقت از رقبا

همانطور که قبلا ذکر شد، ما در جهاني زندگي مي‌کنيم که در آن بقا براي هر سازماني مهم است. روش‌هاي مختلفي براي پيشي گرفتن از رقبا وجود دارد؛ برخي شرکت‌ها از سيستم‌هاي پيشرفته تکنولوژيکي در ارائه خدمات خود بهره مي‌برند، در حالي که برخي ديگر خدمات امور مشتريان خود را بهبود مي‌بخشند. استفاده از اين هدايا تبليغاتي براي سبقت از رقبا مي‌تواند بسيار موثر باشد؛ به خصوص براي کسب و کارهاي نوپا، چرا که هم آنها را به بازار هدف معرفي مي کند و هم موجب افزايش فروش (البته فروش بلند مدت) مي‌شوند.

معرفي محصول جديد

هداياي تبليغاتي، روشي آسان براي معرفي و ترويج محصولات و خدمات جديد نيز هستند. از آنجا که اين هدايا به مشتريان احتمالي داده مي‌شوند، سازمان‌ها و شرکت‌ها مي‌توانند اطمينان حاصل کنند که محصولات و خدمات آنها طي زمان معيني خريداري مي‌شود. به اين ترتيب مشتري‌ها فرصت خواهند داشت تا قبل از خريد، محصولات را امتحان کنند.

خدمت به جامعه

سازمان‌ها مي‌توانند در رويدادهاي شرکتي، از هداياي تبليغاتي براي ارتباط با افراد در مورد موضوعات مختلف مانند مسئوليت اجتماعي و ايمني محيط استفاده کنند. اين هدايا همچنين مي‌تواند به عنوان ابزار ارتباطي بين سازمان‌ها، مشتريان و سرمايه‌گذاران مورد استفاده قرار گيرند. بنابراين، فعالان اجتماعي مي‌توانند پس از انتشار اطلاعات مربوطه، به شيوه‌اي مسالمت‌آميز با هم همکاري کنند. علاوه بر اين، هداياي تبليغاتي به عنوان نمادي از حسن نيت سازمان‌ها و شرکت‌ها تعبير مي‌شوند. سازمان‌هاو شرکت‌ها مي‌توانند از اين هدايا براي قدرداني از وفاداري کارکنان، مشتري‌ها و سرمايه‌گذاران خود استفاده کنند.

منبع

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 15:22

خبرنامه